loading
آنتوباامنیت بانکداری اینترنتیمرجع آنتی ویروس‌های معروف

با داشتن مجموعه آموزشی آنتوبا (آموزش نابودی تمامی ویروس‌ها و برقراری امنیت) به دنیای امن در فضای مجازی فکر کنید. پس از مشاهده این مجموعه آموزشی، می‌توانید امنیت خود را در فضای مجازی، کامپیوتر و ... بالا ببرید و هر نوع ویروسی را از سیستم خود پاک کنید؛ و تنظیماتی انجام دهید که هرگز سیستم شما آلوده به انواع ویروس‌ها و بدافزارها نشود. حتی ویروس هایی که آنتی ویروس‌های قوی هم قادر به تشخیص یا نابودی آنها نیستند. 


اطلاعات بیشتر

شما هیچ موقع نباید به ظاهر سایت‌ها اعتماد کنید و اطلاعات خود را در آنها وارد کنید؛ مانند اطلاعات حساب‌های بانکی، رمزعبور آنها و ... .

بسیاری از سارقان اینترنتی، سایتی را شبیه به سایت بانک‌ها طراحی می‌کنند و با استفاده از این سایت‌ها بازدیدکنندگان سایت را فریب می‌دهند و براحتی اطلاعات کارت‌های عابربانکشان را به سرقت می‌برند و حساب‌های بانکی افراد را خالی می‌کنند.
با استفاده از سایتِ بررسی صحت آدرس اینترنتی بانک‌ها به آدرس اینترنتی Bank.IranF1.ir و مجموعه آموزشی آنتوبا، می‌توانید امنیت بانکداری اینترنتی خود را بسیار بالا ببرید و مشکلی برای شما به وجود نیاید.


اطلاعات بیشتر

با توجه به پراکنده بودن آنتی ویروس‌ها و همچنین تفاوت قیمت‌های هر کدام از سایت‌ها و شرکت‌ها، سایت واحد آنتی ویروس گروه ایران F1 را راه‌اندازی کرده‌ایم تا بتوانیم آنتی ویروس‌های معروف را در یک سایت متمرکز کنیم و همچنین نسخه‎های اورجینال آنتی ویروس‌ها را با حداقل قیمت در سایت قرار دهیم تا بتوانیم به هم وطنان عزیزمان خدمتی کنیم.

شما با استفاده از سایت Antivirus.IranF1.ir می‌توانید آخرین نسخه آنتی ویروس‌ها را بصورت رایگان دانلود نمائید و همچنین در صورتی که تمایل داشته باشید از نسخه اصلی آنتی ویروس‌ها استفاده نمائید، از طریق سایت نسخه‌های اصلی (Original) آنها را یا حداقل قیمت خریداری نمائید.


اطلاعات بیشتر

کلاهبرداری با ایمیل [email protected] ارسال شده در تاریخ: دوشنبه 28 مهر 1393, ساعت: 18:40:17

ممکن است که برای شما هم اتفاق افتاده باشد که ایمیلی از طرف آدرس ایمیل [email protected] دریافت کرده باشید که حاوی متن زیر باشد و یا شبیه به این متن باشد.

Salam

Omidvaram haletun khub basheh.

Mikhastam kataloge mahsuletun ro baram mail konin.

Montazere pasokhe forie shoma hstam.

Moteshakeram

- mahsa

Sent from Samsung Galaxy Note

 

تصویر ایمیل ارسالی:

ukcrms@yahoo.co.uk

گیرندگان این ایمیل، معمولاً افرادی هستند که در زمینه کامپیوتر و اینترنت و بازاریابی و ... سررشته یا تخصص دارند.

این کلاهبردار است و در صورتی که به این ایمیل جواب بدهید، فرد کلاهبردار شروع به ارسال ایمیل به شما با موضوعات مختلف میکند.

مانند همکاری در فروش یا ارسال ایمیل تبلیغاتی و ... .

سپس با پیشنهادهای فریب دهنده، افراد را تشویق میکند که با هم همکاری داشته باشند و بصورت پورسانتی کار کنند. (البته با پورسانت قابل توجه)

در نهایت مشتریان از طریق شما پول را به حساب فرد کلاهبردار واریز میکنند.

سپس فرد کلاهبردار ارتباط خود را با شما قطع می کند و شما میمانید با مشتریانی که پول های زیادی از طریق شما واریز کرده اند و پولشان را فقط از شما می‌خواهند.

لطفاً اگر ایمیلی از طریق آدرس ایمیل [email protected] دریافت کردید و یا حتی ایمیلی که از شما خواسته است جوابی به آن بدهید و شما ارسال کننده را نمی‌شناسید، به هیچ عنوان به آن پاسخ ندهید.

یک نمونه پاسخی که کلاهبردار برای شما می‌فرستند، مانند متن زیر می‌باشد:

دوست و سرور گرامی،
سلام علیکم
پیرو فراخوان قبل به استحضار می رساند، سرانجام با گذشت قریب به ۴ سال تلاش شبانه روزی همکاران این مجموعه قادریم با روش و امکانات کاملاً انحصاری، معرفی نامه خدمات یا محصولات شما را در قالب رایانامه به بیش از ۹۱% از کاربران اینترنت ایران (۱۴ میلیون نفر) ارسال (همراه با ارائه گزارش تحویل پیشرفته و جامع) و تجارتتان را ظرف کمتر از ۲۴ ساعت متحول نماییم. قدر مسلم آنکه این تعداد دریافت کنندگان برای هر نوع تجارتی، کارآمد و بازار هدف کلیه مشاغل را تحت پوشش قرار خواهد داد و تنها با ۱ مرتبه بهره گیری از این نوع بازاریابی دست کم برای ماه ها بی نیاز از هرگونه تبلیغات خواهید گشت.
با تقدیم احترام
محمد حسین نیک منش
مدیر فروش
مجری ارسال انبوه رایانامه در کشور جمهوری اسلامی ایران
تلفن مشاوره و سفارشات: 0937