loading
آنتوباامنیت بانکداری اینترنتیمرجع آنتی ویروس‌های معروف

با داشتن مجموعه آموزشی آنتوبا (آموزش نابودی تمامی ویروس‌ها و برقراری امنیت) به دنیای امن در فضای مجازی فکر کنید. پس از مشاهده این مجموعه آموزشی، می‌توانید امنیت خود را در فضای مجازی، کامپیوتر و ... بالا ببرید و هر نوع ویروسی را از سیستم خود پاک کنید؛ و تنظیماتی انجام دهید که هرگز سیستم شما آلوده به انواع ویروس‌ها و بدافزارها نشود. حتی ویروس هایی که آنتی ویروس‌های قوی هم قادر به تشخیص یا نابودی آنها نیستند. 


اطلاعات بیشتر

شما هیچ موقع نباید به ظاهر سایت‌ها اعتماد کنید و اطلاعات خود را در آنها وارد کنید؛ مانند اطلاعات حساب‌های بانکی، رمزعبور آنها و ... .

بسیاری از سارقان اینترنتی، سایتی را شبیه به سایت بانک‌ها طراحی می‌کنند و با استفاده از این سایت‌ها بازدیدکنندگان سایت را فریب می‌دهند و براحتی اطلاعات کارت‌های عابربانکشان را به سرقت می‌برند و حساب‌های بانکی افراد را خالی می‌کنند.
با استفاده از سایتِ بررسی صحت آدرس اینترنتی بانک‌ها به آدرس اینترنتی Bank.IranF1.ir و مجموعه آموزشی آنتوبا، می‌توانید امنیت بانکداری اینترنتی خود را بسیار بالا ببرید و مشکلی برای شما به وجود نیاید.


اطلاعات بیشتر

با توجه به پراکنده بودن آنتی ویروس‌ها و همچنین تفاوت قیمت‌های هر کدام از سایت‌ها و شرکت‌ها، سایت واحد آنتی ویروس گروه ایران F1 را راه‌اندازی کرده‌ایم تا بتوانیم آنتی ویروس‌های معروف را در یک سایت متمرکز کنیم و همچنین نسخه‎های اورجینال آنتی ویروس‌ها را با حداقل قیمت در سایت قرار دهیم تا بتوانیم به هم وطنان عزیزمان خدمتی کنیم.

شما با استفاده از سایت Antivirus.IranF1.ir می‌توانید آخرین نسخه آنتی ویروس‌ها را بصورت رایگان دانلود نمائید و همچنین در صورتی که تمایل داشته باشید از نسخه اصلی آنتی ویروس‌ها استفاده نمائید، از طریق سایت نسخه‌های اصلی (Original) آنها را یا حداقل قیمت خریداری نمائید.


اطلاعات بیشتر

آیا از اینترنت‌های رایگان Wi-Fi استفاده کنیم؟ ارسال شده در تاریخ: جمعه 23 اسفند 1392, ساعت: 13:07:36

با گسترش نفوذ دستگاه‌های همراه، نیاز به Online بودن افزایش یافته و یکی از بهترین و به صرفه‌ترین روش‌ها برای این منظور استفاده از Wi-Fi است.

روز به روز فروشگاه‌ها و مکان‌های بیشتری برای جذب مشتری، محل خود را به Wi-Fi عمومی و رایگان مجهز می‌کنند. در وهله اول شاید همه چیز خوب باشد و خصوصاً مسئله رایگان بودن، خیلی‌ها را به استفاده از آن مجاب کند. اما مشکل زمانی بروز می‌کند که تمهیدات لازم را برای استفاده از این موهبت مجانی به کار نبسته باشید.

اخیراً تحقیقی در سطح ایالات متحده انجام گرفته که قابل بسط به نقاط دیگر دنیا هم هست. محققان از ۲،۲۰۳ مسافر آمریکایی در این زمینه سوالاتی پرسیده‌اند. جالب است بدانید ۸۴ درصد آنها علی‌رغم عدم احساس امنیت هنگام اتصال به اینترنت وایرلس رایگان، گفته‌اند هیچ اقدامی برای حصول اطمینان از بابت امنیت اطلاعات خود نکرده‌اند. بدتر اینکه با وجود این که ۵۴ درصد از سوال شوندگان اظهار کرده‌اند از فعالیت هایی که اطلاعات شخصیشان را به خطر می‌اندازد، دوری می‌کنند؛ فقط یکی از هر ۵ نفر حاضر شده‌اند برای حفظ امنیت خود به Wi-Fi عمومی وصل نشوند. این طور که این تحقیق نشان می‌دهد، صاحبان تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند رغبت بیشتری برای استفاده از Wi-Fi رایگان دارند و در مقایسه با لپتاپ‌ها، خیلی بیشتر از این امکان استفاده می کنند.

باید به شما بگوییم که استفاده از اینترنت وایرلس، چه اینترنت وایرلس رایگان و چه وایرلس شرکت‌ها و یا محل کارتان، به هیچ عنوان امن نیست. یعنی اگر شما از اینترنت محل کارتان برای کارهای شخصی‌تان مانند چک کردن ایمیل، مشاهده سایت‌ها، استفاده از رمز عبورتان در سایت‌ها و ... استفاده می‌کنید، شخصی در همان شبکه می‌تواند با تخصص کمی، به اطلاعاتی که بین کامپیوتر شما و دنیای اینترنت ردوبدل می‌شود، دستیابی پیدا کنند. یعنی براحتی انواع اطلاعات شما مانند انواع رمز‌هایی که استفاده کرده‌اید، سایت‌هایی که مشاهده کرده‌اید و ... قابل مشاهده توسط فرد دیگری است.

پس توصیه می‌کنیم که برای کارهای مهم و شخصی، از اینترنت خانگی خودتان استفاده کنید و یا اینکه یاد بگیرید که چطور از انواع اینترنت‌ها استفاده کنید تا اطلاعات شما دزدیده نشوند.

در مطالب بعدی شما را با این روش‌ها آشنا خواهیم کرد.